THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

maanantaina, toukokuuta 23, 2005

Hektistä elämää.

On ollu viime viikolla vähän kiire. Tiistaina lähettiin Pian kaa mökille, oli aika kivaa syödä ja juoda ja istua saunassa ja jauhaa asioita. Tultiin torstaina pois, sieltä suoraan töihin.
Lauantaina käytiin heittääs mun kamat Helsinkiin mun maailman hienoimpaan kotiin. Tosin naapurin neiti oli kovin kovaääninen, sen riitely sen poikaystävän kanssa kello 0200 tuli hyvinkin selväksi. Naapurin neiti oli niin...säälittävä, teki mieli käydä soittaas ovikelloo ja sanoo, ett ryhdistäydy hyvä nainen. Sunnuntaina sitte takasin Vsaan ja töihin. Mulla on enää 4 vuoroa Makuunissa ja sitten mun työt on siellä ohi toivottavasti 4 good. Tässä jännityksellä odotan, ett miltä mun kesä näyttää...no, ainaki saan kesällä opintotukee ja onhan sekin nyt jotain, vaikkei se nyt ihan taidakaan vuokraan riittää.

0 kommenttia: