THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

torstaina, huhtikuuta 28, 2005

Uhhhh, internet on pahasta.

Yritäpä tässä tehdä opinnäytetyötä, kun koko ajan muka keksin uusia mageita saitteja, jossa vois käydä. Kiroon tässä sitä, ett netti toimii ja sitten, kun se ei toimi, niin sepäs vasta onkin maailman loppu. Olen niin säälittävä.

Jaksaiskohan tässä käydä suihkussa, on vähä pöppönen olo, kun oon "kirjoittanut opinnäytetyötä" jo aamuyhdeksästä. No, oon mä oikeesti sitäkin tehny.

Hitto, kun tää elämä on valintoja täynnä. Ok, on se ihan reiluu, ett saa valita, ettei kaikki mee vaan sillee..."yhtä kultasta keskitietä pitkin", vaikka se kultanen keskitie oliski varmaan parasta, mutta ah,niin tylsää. Jotkut valinnat on vaan niin vaikeita, varsinkin jos ne koskee Ihmissuhteita. Minkätakia silloin, kun on ihan onnellinen ja tyytyväinen olo, tupsahtelee uusia ihmisiä ovista ja ikkunoista ja silloin, kun on yksinäistä ja kurjaa, niin saa oikein rypeä ja hukkua yksinäisyyteen ja kurjuuteen eikä mitään tapahdu viikkokausiin? Lukeeko mussa jossain, että olen onnellinen, tule pilaamaan se? Muutan mökille asumaan...ja ei, siellä ei ole internetyhteyttä.

0 kommenttia: