THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

maanantaina, huhtikuuta 04, 2005

Tättärättärää.
Uus iiiihana päivä tunturissa.
20 päivää ja sitte oon back@sweethome.vaasa
JepJep.
Pitäs muka mennä TAAS leiskalle duunii. Plz, hommatkaa mulle jotain aivan muuta. Sinne en tahdo, en. Tahdon Helsinkii, missä mun sydän jo on. Tai ainaki kaikki sen kaverit. Whoooot?!?

Mutt hei, oon ollu sikakauan selvinpäin, ainaski viikon. Eikä vieläkää tee mieli dokaa. Tai no, nyt kun tarkemmin lähdetään tätä asiaa miettimään, niin ehkä silti pikkasen tekiski...Mutta viel oon vähän kipeenä ja tahdon rinteeseen, niin ei sitte kuitenkaa viitti riskeerata tätä orastavaa parantumista lähtemällä tonne noin...Lapin yöhön.

DipsDaps, työt kutsuu...tai jos ei ne, niin ainaki kanaburrito, jonka kohta syön.

1 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

no men HEI :D

Mä olin ulkona eilen...royalin avajaisis, oli kyl hauskaa..kerranki..vaikka joi melkein vaan bissee :D

hmm.. tiiäks..mä soitan sulle mieluummin ku on niin raskasta kirjoittaa..

jooh.