THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

sunnuntaina, maaliskuuta 04, 2007

Insomnia.

Kuin kaksi marjaa? Ha ha.

Naapuri muistutti monien, monien kuukausien jälkeen olemassaolollaan tänä aamulla luukuttamalla huonoa musiikkia täysillä kello kahdeksalta. Kiitos, meninhän kuitenkin vasta viideltä nukkumaan, en halunnutkaan pitempään nukkua. Luonnollisesti se lopetti sen luukuttamisen heti, kun olin jo täysin hereillä enkä enää saa unen päästä takasin kiinni. Ja ei, en ollut baarissa/töissä, en vaan saanut unta. Oon nukkunut viime aikoina 0-3h/per yö, kun uni ei vaan tuu. Ei mua silti väsytä, niin ei kai sillä oo sitten väliä. Onpahan enemmän tunteja vuorokaudesta käytettävänä. Hmph, käytettävänä kaiken maailman turhuuksiin.

Mulla oli eilen kiva päivä. Olin tosi hyvällä tuulella. Värjäsin hiukset, mutta johtuen varmaan viime aikojen univajeesta, olin aika tyhmä. Hiusväreissähän on 3 eri pulloo; kehite-emulsio, väriaine ja sit värjäyksen jälkeen laitettava hoitoaine. Tuo kehite-emulsio ja väriaine sekoitetaan keskenään. Mutta mitä tekee Karoliina? Sekoittaa kehite-emulsion ja hoitoaineen. Sit rupesin lätkii sitä hiuksiin ja ihmettelin, kun ei väri muutu sillä mössöllä vaan se vaan jotenki vaahtoo. Huomasin sitten, että siinä se väriainetuubi on ihan täytenä vielä pöydällä. F*************CK!
Lisäsin sitte loppuun mönjään sen väriaineenkin ja laitoin koko sekotuksen hiuksiin ja olin varma, että puolen tunnin vaikutusajan jälkeen olen kalju/väri ei tartu. En kaljuuntunut ja väri tarttui ja aikaakin sitten säästyi, kun ei tuota hoito-ainetta enää tarvinu laittaa...

Piti mun eilen pestä pyykkiäki, mut joku idari naapureista oli varannu pyykkituvan kello 10.-18.00. Naapuruston kauhuna kelasin eka kirjottaa asiasta tuohtuneena ko. naapurille viestin, että perkele. Meidän talossa on siis ilmainen pesutupa ja yleensä aika varataan max 3h, mutta toi varas sen koko pahuksen päivälle. Argh! En mä sitten kuitenkaan jaksanu tästäkin asiasta ruveta nillittämään, voin mä ne pyykit tänäänki pestä.

Illalla Ayla tuli mun luokse ja katottiin aivottomia leffoja; ruotsalainen teinileffa Vitun Neljätoista ja sitte Date Movie. Jälkimmäisessä oli niin huonoja kohtia, että ne jopa nauratti. Ensimmäinen taas oli ihan suloinen, teinit on niin..ärsyttäviä, mutta mielenkiintoisia. Ihan hyvät valinnat oli siihen mielentilaan. Saatoin Aylan vielä kotiin ja kävelin Herra Terrierin kanssa Töölönlahden rannassa keski-yöllä, että uni tulis sit paremmin. No ei se tullut, mutta ainaki oli hyvä mieli. Sanoinki Aylalle, että tänään on ollu tosi hyvä päivä. Sit se heti halus tietää, ett miks. Ett mitä hyvää muka on tapahtunut. Hetkeksi se latisti mun oloa, kun ei mitään erikoisen hyvää ollu ees tapahtunut. Mut tajusin kyllä sitte, etten mä nyt tarvi mitään erityistä syytä olla hyvällä tuulella. Jos oon, niin sitten vaan oon. Piste.

Tänään serkkusunnuntai, ku nään Even. Lisää höpöttelyä ja juoruilua. Mukavaa.

Ai niin, mun tv taitaa olla kyllä nyt aikalailla hajoamassa. Ei mua oikeestaan ees harmita. Tekee varmasti ihan hyvää olla ilman, kun oon ollu siihen viime kuukausina niin addiktoitunu. Ajattelin huomenna mennä pitkästä aikaa kirjastoon ja hakee kirjoja. Lukeminen on mukavaa. Tosin jotenki mun viikko on tosi buukattu, nään hirveesti ihmisiä, niin saattaa lukeminen silti jäädä. Sit unohdan palauttaa ne kirjat ajallaan ja saan sakkoja. Olen niin Paha.

0 kommenttia: