THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

maanantaina, helmikuuta 12, 2007

Tänään Olisi Pitänyt Jäädä Kotiin

Vloppu oli ihan ok. Lauantaina ensin serkun vauvan kastajaisissa. Kastajaiset ei kestäny kauaa, kirkossa mun takana istui neljävuotias poika, joka lauloi Hard Rock Hallelujaa aina silloin, kun muut lauloi virsiä. Mun suku on muuten kauheen huono laulaa, mä vaan hihittelin itekseni, kun ne kaikki virret oli niin järkyttävää kuultavaa. Söin kiloittain voileipäkakkua, nams nams nams. Täti oli todella juovuksissa, mutta niin se on aina. Hävetti. Pitäis laittaa se johonki hoitolaan, mutta milläs pakotat aikuisen naisen?

Illalla menin Even luo Konalaan, sen poikaystävä teki meille ruokaa. Sitten joimme viiniä. Paljon. Oltiin myös baarissa. Join sieläkin. Paljon. Tanssilattialla löin pääni kahdesti. Kerran tuolin selkänojaan, kerran lattiaan. Tämä varmaan kertoo kaiken tyhjentävästi.

Sunnuntaina oli killeri olo. En kuitenkaan oksentanut. Kunhan makasin sängyllä ja katsoin rallia, koska olin liian väsynyt nostamaan kaukosäätimen lattialta ja vaihtamaan kanavaa.

Yöllä sain VTI:n enkä nukkunut juuri yhtään. En mennyt tänään töihin, kun oli liian tuskanen olla. Sain KELALTA kirjeen, että pitää maksaa opintotukee 1780 euroo takas, kun olen muka tienannu liikaa. Hassua, itse en oo sellasta huomannu, ett rahaa olis ollu jossain vaiheessa jotenki enemmän. Tai jopa liikaa. Olin Terrierin kanssa lenkillä. Melkein jäätiin rattijuopon alle. Se ajoi meitä päin ja päätyi penkkaan. Siitä se lähti eteenpäin ja ajoi päin puuta. Ja yhä jatkoi sitten eteenpäin mutkitellen. Soitin poliisille. Tosin mun selityksestä ei varmaan saanu juurikaan tolkkua, kun olin niin säikähtynyt. Kädet tärisee vieläkin. Toivottavasti se kuitenkin saadaan kiinni ennen kuin se tappaa ketään oikeesti.

Loppupäivän taidan olla kotona peiton alla. Tosin tekis mieli hakee lohdutukseks jättipussi karkkii ja sipsii. En oo kyllä varma, uskallanko poistua mihinkään kotoa. Tänään on huono päivä.

Onneksi illalla tulee sentään Täydelliset Naiset. Tosin sitten se jää tauolle ja ens vkolla alkaa joku typerä sarja jostain rumasta miehestä, jolla on kolme rumaa vaimoa. Mun maanantai-iltojen ilo viedään pois multa niin julmasti. Protestoin.

0 kommenttia: