THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

maanantaina, helmikuuta 05, 2007

Tjaah.

Eilen aloitin siivoomaan, kun piti keksiä jotain "kivaa" sunnuntaipuuhaa itselleni. Siivoominen lähti vähän käsistä ja suoritinkin sitten suursiivouksen. Pesin myös tosi monta koneellista pyykkiä. Ja koska pyykit piti tänään saada kaappiin siististi, piti vaatekaappikin järjestää. Terrieri "auttoi" mua sijoittamalla itsensä mun vaatteiden päälle lattialle, kun olin laittanut ne siihen odottelemaan viikkausvuoroa.


Jos kertoo usein, että rakastaa, niin kuluuko se sana? Ottaako se vähemmän sydämestä, jos sen kuulee enemmän kuin kerran viikossa? Pitäiskö sitä sanaa säästellä niin, että se tulis sitten yllättäen silloin, kun sitä vähiten odottaa? Vai pitäiskö se kuulla päivittäin? Vai tekeekö se ihmisestä epävarman, jos se ei saa kuulla niin usein, että sitä rakastetaan? Vai kyllästyneen, jos se kuulee sen liian usein? Entäs jos sille toiselle vaikka tapahtuu jotain? Eikö silloin se, joka sitä R-sanaa on säästellyt, kadu, ettei sanonut sitä useammin? Ihmissuhteet on ihan jotain pelii, vaikka niiden pitäis olla maailman helpointa. Tai ainakin niiden pitäis saada tuntemaan elämä maailman helpoimmaks kaiken muun sonnan keskellä. Tai ehkä se on vaan mä, joka haluu hetikaikennyt eikä mitäänsittenkuitenkaan. Ehkä se oon mä, joka oon maailman vaikein ja teen asioistakin maailman vaikeimpia. Pitäisköhän ruveta olee Feng Shui? Pitäiskö ruveta mietiskelee? Joogaa? Ottaa asiat vähemmän vakavasti? Otan, jos kerrotte, miten se tapahtuu.


Power and the money, money and the power
Minute after minute, hour after hour
Everybody's running, but half of them aint looking
What's going on in the kitchen, but I don't know what's cooking
They say I've got to learn but nobody's here to teach me
If they can't understand it, how can they reach me
I guess they can't
I guess they won't
I guess they front
That's why I know my life is out of luck ... fool

Tell me why are we so blind to see
That the ones we hurt are you and me
Tell me why are we so blind to see
That the ones we hurt are you and me ..

0 kommenttia: