THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

keskiviikkona, marraskuuta 17, 2004

Koulussa on tylsää:
Inhoan opiskelua, opiskelijoita (meidän koulun) ja opiskelubileitä.

Henkinen ikäni on nykyisin 28 vuotta. KAKSKYTKAHDEKSAN VUOTTA!?! Hmm.
Olen 22% massateini. Tavallaan toivioin, etten olis noinkaan paljon.
Mussa on 30% Kyylää. (ällöttävä sana, niinku joku paise)
15% musta on TosiMies, mikä helpottava tulos ehkäpä.
Olen 54% inhetero. Mitä se tarkoittaa?
61% olen vässykkä. Mikä yllätys.
Olen 61% hyvä ihminen.
Kuolen 5.9.2064, vielä 59 vuotta aikaa saada aikaiseksi jotakin ja valmistua koulusta. Mikäs kiire tässä sitten on?
22% minusta on friikki ja 9% psykopaatti.
Olen 35% aktivisti.
Kovien Jätkien asteikolla 0-10, oon 3.
Kaikki nää testasin tuolla.

Kohta loppuuki tunti ja mä pääsen syömään.

0 kommenttia: