THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

maanantaina, maaliskuuta 02, 2009

Dippa dui

Pitänee taas päivittää, että Mari saa töihin tekemistä..hahaa.

Hmm..mistä sitä alkais...remontti alkaa olla jo valmis. On täällä vielä kaikkia pikkujuttuja, joita pitää fiksaa, muutama lista puuttuu katosta ja lattiasta ja sit on noita pistorasioita..tai siis paikkoja, joissa pitäis olla rasiat, mutta ei ole ei. Siinä on vaan sellanen...kolonen, johon koskemalla saa aimo sähköiskun (kokeiltu on) (tosin vahingossa). Mut noi pikkujutut ei oikein jaksa häiritä..ja ehkä se on vähän huolestuttavaaki, ku sit ne varmaan jää tekemättä.

Mulla on uus harrastus! Tai ehkä kaksikin! Ensimmäinen on klassinen baletti. Kyllä, luitte oikein, b-a-l-e-t-t-i. Luin paikallisen kaupan seinästä viime syksynä jätetystä ilmoituksesta aikuisbaletista. Tuskastuneena tähän ainaiseen kotona pötköttelyyn, soitin sitten balettikouluun ja kysäisin, jos pääsis vielä mukaan, vaikka onkin jo helmikuu (tämä siis tapahtui viime kuussa). Pääsin mukaan ja nyt sitten olen balleriina..Haha. Oon välillä tosi pihalla sielä, kun oon niin paljon muita jäljessä, mutta kuitenkin pysyn jotenkuten mukana. Ei, mulla ei oo mitään varvastossuja eikä tutua tms. vaan ihan normaalit jumppavaatteet. Se on kyllä aika hauskaa, se baletti. Ohjaaja on luultavasti Venäjältä/Virosta ainakin korostuksesta päätellen ja tunneilla soi pianomusiikki. Tunti on aina joka torstai ja kestää 1,5h ja sen jälkeen oon aina viikon ihan jumissa joka paikasta. Eipä olis etukäteen uskonut, kuinka koville se ottaa. Aivan tosi raskasta on. Toinen harrastus on kuin onkin hiihto! Katseltiin aikamme ikkunasta Mikon kanssa, kun meidän talon ohi hiihdetään koko ajan ja päätettiin sitten liittyä mukaan tuohon atleettiseen(?) joukkoon. Ihan paskahan mä oon, kunto loppuu nanosekunnissa ja tekniikka on ihan hukassa. Pienimmissäkin ala- ja ylämäissä luulen kuolevani. Mutta on se vaan mukavaa päästä pois kotoa hetkeks tonne keskelle metsää, kuunnella musiikkia ja sivakoida eteenpäin. Olen yllättynyt. Kuvittelin, etten enää ikinä hiihdä, mutta tässä sitä ollaan.

Eilen oltiin koko perheen voimin plus pieni veljeni Niklas Himoksella laskees. Tai ei lapset mitään laskenu vielä tietenkään, mut oli ne mukana silti. Huomas kyllä, etton ollu vähän taukoa tuosta lajista. Tunnin jälkeen olin jo ihan poikki. Pakko päästä pian uudestaan. Ei Himokselle edes ajanut niin kauan täältä meiltä, kuin mitä kuviteltiin. Pari tuntia vaan. Seuraavalla kerralla ois kiva, jos sais jostain lastenvahdit, niin vois ehkä olla rinteessä silti vähän pitempään kuin sen 1,5h...

Oon myös aloittanut uudet terveelliset elämäntavat. Tai tarkkaillut syömistäni isolla kädellä, poistanu ruokavaliosta paljon kaikkee epäterveellistä ja ruvennu syömään kunnon aamupalan, lounaan ja välipalan. Mä en kyllä ikinä jaksa ja ehdi syömään kaikkien suositusten mukaisesti, mutta jo toi aamupala on tuonut ison muutoksen jaksamiseen. Ylläri...Niin ja nyt oon sellaisella MethodDrain Detox- puhdistuskuurillaki ja kiloja on taas tippunu kolme. Jee! Tosin vähän jännittää, ett miten käy, kun kuuri loppuu, tuleeko musta taas kamalan painava vaan vähän painavan sijasta..? Mut uskon, ett jos jaksan liikkua ja syödä terveellisesti, niin kyllä se tästä. Ens kesän häissä oonki huippumallin mitoissa..Haha. Tosin on tää mun laihdutus nähty ennenkin ja aina ne kilot on takas tulleet ja nopeasti sittenkin, mmmmutta jospa tällä kertaa olisi toisin...

Jaiks, nyt pitää mennä siivoo keittiöö ennen kuin pygmit herää.

1 kommenttia:

Mirdi kirjoitti...

Ootteko te jo muuttanu siis Järvenpäähän? Kuulosti siltä vaan kattelette hiihtoja jne.

Jännää. Kiitos, oli taas tekemistä.