THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

perjantaina, maaliskuuta 04, 2005

Yleisön pyynnöstä ja vähän muutenkin...

Alkoholin käyttö testi:
Vastaa kysymyksiin rehellisesti.

1. Montako annosta alkoholia juot tavallisesti kerralla?
-7-9

2. Kuinka usein juot alkoholia?
-2-3 kertaa viikossa

3. Kuinka usein juot yli 6 annosta alkoholia samassa tilaisuudessa?
-Viikottain.

4. Kuinka usein viimeisen vuoden aikana olet juonut enemmän kuin oli tarkoitus?
-Kuukausittain.

5. Kuinka usein viimeisen vuoden aikana jotakin on jäänyt tekemättä juomisen takia?
-Harvemmin kuin kerran kuussa.

6. Kuinka usein tarvitsin viimeisen vuoden aikana krapularyypyn?
-En kertaakaan.

7. Kuinka usein viimevuoden aikana koit juomisen jälkeen syyllisyyttä tai tunnontuskia?
-Päivittäin tai lähes päivittäin

8. Kuinka monesti viimeisen vuoden aikana muisti petti juomisen vuoksi?
-Kuukausittain.

9.Oletko itse tai joku muu vahingoittunut juomisesi vuoksi?
-Ei

10. Onko joku läheisesi, lääkärisi tai joku terveydenhuollon työntekijä ollut huolestunut juomisestasi?
-Ei (?)

Testin mukaan alkoholin käyttösi on erittäin runsasta tai siihen liittyy tavoiltaa riskialtista juomista. Kiinnitä huomiota alkoholinkäyttöösi, voit lukea sivuiltamme kohtuukäyttöön liittyviä artikkeleita.

www.tukiasema.net.


JaaJaa,BlaaBlaa.

1 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

no hejsan.. jäin lukemaan sun bloggia ja aattelin sanoo heihei.. ku mulla ei oo elämää ja siten ei oo kerrottavaa muutaku heihei. Mä syön taas karkkia ku tekee koko ajan niin saakelisti mieli nannaa.. sit mulla on päänsärky koko ajan niin mulla nyt sit oikeesti on joku aivopöllö. En mä kuitenkaan lääkäriin uskalla mennä.. Lintsasin taas koulusta tänään, oli tyytyväinen olo about kymmenen minuuttii sit mulle tuli ångest ku ei saa koulujuttuja tehty.. mut mä oon jo niin tottunut siihen tunteeseen et mä osaa jo elää sen kans :D Tiiäks.. lauantaina on ne tylsät papin nenän vipit.. mut mä aattelin mennä ja olla koomas..paitsi nyt ku mä suunnittelen sitä niin sit varmaan tulee joku päänsärky tai riita tai jotain muuta toivotonta joka tekee illasta tylsän.. miks sä et vois tulla mun kans sinne.. tuletuletule. Eiks sulla muka oo kotiikävä pian?? :D noniin.. oiskohan aika tehdä nothing at all nyt sit taas.. ostin muuten kahet farkut tänään..jee, niitä pitää vaan ommella vähäsen et ne passaa eli mä voin aloittaa käyttää ne ens ens syksynä ku mä saan aikaseks ommella ne.. Onko teillä ollut mitään kivoja bileitä siellä? onko muuten kaikki ok siellä? Mejlaile jos jaksat, tai soita.. tai tuu kotiin.. :D *megapaljon haleja ja pusuja* niin ja koska me pidetään meiän graduate party? eiks me voitais pitää ne jo pian ku tos koulus kestää vielä saakeli.. vähän motivointia :D