THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

perjantaina, helmikuuta 04, 2005

If I was your woman, if I was your woman, if I was your woman, if I was your woman...
here's what I'd do...I'd neva eva stop lovin' you...

Saatiinpa maanantaina päähänpisto, että lähetään Stadiin. Olin siellä päivän, tiistaina Vsaan, to takas Helsinkiin ja sit sieltä Leville. Olihan se ihan kivaa, mutta nyt ollaan sitten konkursissa.

Joka paikassa on levoton olla. Joka paikasta tahtoo pois. Pakko koko ajan liikkua ja tehdä, ettei pysähtyis ajattelemaan. Jos pysähtyy ajattelemaan, sitä ei pysty lopettaa ja sitte iskee haikeus. Onneks nyt alkaa uraputki, niin ei sitten ehdi ja jaksa ruveta murehtimaan mun kaikkia maailmoja.

Näin eilen (vasta eilenkö se oli?) kasvot nimen takana. Aikaisemmin se nimi oli vaan nimi, joka sanottiin, mutta tarkoitti yhtä vähän kuin mikä tahansa muu sana. Kasvot teki kuitenki sen nimen joksikin sellaiseksi, joka ihan oikeesti on olemassa. Sellaseks, joka hengittää tätä ilmaa, syö, juo, puhuu, jolla on ajatuksia ja joka kaipaa ja rakastaa. Kasvot muutti jotakin, teki asioista vähän enemmän likaisempia, ne tuli mun maailmaan enkä mä pyytäny niitä sinne. Mä niin haluisin, ett ne kasvot olis vaan taas yks nimi muiden joukossa, mutta ei. Nehän tunkee mun uniinki. Olen sekaisin.

1 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Unohtaisit pahat kasvot, muistaisit vaan kivan naaman, jeh.