THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

tiistaina, tammikuuta 11, 2005

Mmmmoi.

Matkustin eilen 650 km tekemään kahta tenttiä, joita en luultavasti pääse läpi, koska en oo lukenu.

Vaasassa on ihan epätodellinen olla. Tahdon pois. Kyllä mä haluun kaikki tutut nähdä, mutt...voisinpa mä nähdä ne jossain muualla kuin täällä. Täällon niin...harmaata, rumaa, märkää ja liukasta. Mä en varmaa ees mee muualle kuin kouluun, käyn himassa ja loput ajasta kyyhötän Tomaksen kainalossa piilossa kaikkee harmautta.

On varmaan kyllä vähän outoo mennä takaisin Levillekin, koska yks kiva ihminen lähti sieltä pois. Mun ainoo sellanen luotto-ihminen, jolle pystyi puhuu kaikesta ja jonka kanssa oli hauskaa. Plääh, ihan tyhmä kiva ihminen.

Jaajaajaa.Meen kirjottaa tenttipapereihin nimeni. Sen minä osaan.


0 kommenttia: